9 Pratimai, Kurie Padės Atsikratyt Pilvo Riebalų

Būti geros formos – nelengva, todėl gerbiame tuos, kurie sveikai maitindamiesi ir sportuodami sugeba atsikratyti didelio antsvorio. Tai kainuoja daug valios ir pastangų, reikia laikytis griežto mitybos plano bei dienotvarkės. Kaip žinia, stebuklų nebūna, tad norint numest svorio, teks padirbėt!

Jei jūsų pilvas pasidarė panašus į „gelbėjimo ratą“, dalinamės keliais nesudėtingais pratimais, kurie padės atsikratyti riebalų. Ir nereikės eiti į sporto salę – viską galėsite atlikti namuose savarankiškai. Kad pasiektumėt geresnį efektą ir pratimus atliktumėt teisingai, pažiūrėkit mokomuosius filmukus internete.

source

Pradedančiųjų lygis

Įtūpstai pasisukus

Treniruojami: pilvo raumenys, užpakalis, presas ir kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek sulenkite kelius, o alkūnes – 90 laipsnių kampu.
  • Dešine koja darykite įtūpstą į priekį, o viršutinę kūno dalį ir rankas sukite į kairę pusę.
  • Viršutine kūno dalimi atsisukite atgal į centrą, dešine koja atsispirkite iš apačios ir grįžkite į pradinę padėtį.
  • Padarykite 16 įtūpstų, o tada viską kartokite pakeičiant puses.

source

Šuoliukai

Treniruojami: pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių plotyje, šiek tiek sulenkite kelius, o rankas uždėkite ant klubų.
  • Pakelkite kairį kelią iki klubo aukščio, o dešine koja atsispirkite ir pašokite į aukštį.
  • Nusileiskite ant abiejų kojų.
  • Pratimą kartokite 16 kartų, o tada viską kartokite kita koja.

source

Rutulio stūmimas

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų klubų plotyje, dešinę ranką sulenkite taip, kad delnas atsidurtų prie jūsų ausies, kairę ranką ištieskite pečių lygyje.
  • Pasisukite į dešinę, tvirtai atsiremkite dešine koja, kol sukate savo viršutinę dalį.
  • Sustokite, dešinę koją pritraukite ir pakeiskite koją.
  • Dešinę ranką ištieskite taip, tarsi kažką mestumėte.
  • Pratimą kartokite 16 kartų, o tuomet viską darykite iš naujo, pasukus viršutinę kūno dalį į kitą pusę.

source

Vidutinis lygis

Įtūpstai, tarsi kažko siektumėte

Treniruojami: pečiai, pilvo raumenys, užpakalis

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų klubų plotyje, kelius šiek tiek sulenkite, o rankas laikykite nuleistas prie šonų.
  • Darykite įtūpstą į priekį, abu kelius sulenkiant 90 laipsnių kampu, o rankas tieskite į apačią, tarsi siekiant grindis.
  • Tvirtai atsiremiant kaire koja į žemę, atsispirkite ir grįžkite į pradinę padėtį, o rankas iškelkite virš galvos.
  • Pratimą kartokite 8 kartus, tuomet pakeiskite koją.

source

Šuolis iškeltomis į viršų rankomis

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų klubų plotyje, keliai šiek tiek sulenkti, o rankas uždėkite ant klubų.
  • Kaire koja ženkite į priekį, tuo pačiu metu kelkite dešinį kelį iki klubų aukščio ir padarykite šuoliuką. Rankas laikykite iškeltas virš galvos.
  • Po šuoliuko nusileiskite ant žemės abejomis kojomis, suglaustomis viena prie kitos. Rankas nuleiskite ant klubų.
  • Viską kartokite 20 kartų.

source

Disko metimas

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų pečių plotyje, o rankos ištiestos į šonus pečių lygyje.
  • Ženkite dešine koja į dešinę, tuo pačiu metu viršutinę kūno dalį taip pat pasukite į dešinę.
  • Greitai perkelkite svorį ant kairės kojos, sulenkite kelį ir kaire koja padarykite šuoliuką, o tuo metu kaire ranka darykite puslankį aplink savo kūną, tarsi mestumėte diską.
  • Viską kartokite 10 kartų, o tada pakeiskite pusę ir vėl viską pakartokite.

source

Pažengusiųjų lygis

Šuoliukas su įtūpstu

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų klubų plotyje, keliai nedaug sulenkti, o rankos iškeltos virš galvos.
  • Darykite įtūpstą kaire koja į priekį, tuo pačiu sulenkiant abu kelius 90 laipsnių kampu.
  • Pašokite į viršų, ore pakeiskite kojas ir nusileiskite į įtūpstą dešine koja į priekį.
  • Viską kartokite 12 kartų.

source

Šuolis iš pritūpimo

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų jūsų pečių plotyje, keliai šiek tiek sulenkti, o rankos nuleistos šonuose.
  • Pritūpkite, kad keliai būtų virš kojų pirštų, tuomet pašokite į viršų, o rankas iškelkite virš galvos.
  • Nusileiskite į pritūpimą, rankas laikykite virš galvos.
  • Nuleiskite rankas prie šonų.
  • Kartokite 12 kartų.

source

Pratimas „plaktukas“

Treniruojami: rankos, pilvo raumenys, užpakalis, kojos

  • Atsistokite taip, kad kojos būtų išskėstos daugiau nei pečių plotyje, rankas iškelkite į viršų ir susikabinkite delnais virš galvos.
  • Pritūpkite taip, kad keliai atsidurtų virš kojų pirštų ir rankas šiek tiek nuleiskite žemyn tarp kojų.
  • Pašokite į viršų, rankas iškeliant virš galvos (lyg mojuotumėt sunkų plaktuką).
  • Nusileisk į pradinę padėtį.
  • Viską kartoti 12 kartų.

source

Žymės: fitness, loseweight, fat, belly,

Komentarai

Knieti Nusiskusti Veido Plaukelius? Štai Kas Nutiko Tai Padariusioms Moterims! Straipsniai

Ne, kalbame ne apie antakius ar pūkelius virš viršutinės lūpos, o apie tuos vos matomus plaukelius ant veido.

Pamačiusios Šias Vestuvines Sukneles Iš Karto Užsimanysit Ištekėti! Straipsniai

Jaunikis gali dėvėti, kad ir lininį maišą – vis tiek visų akys nukreiptos į nuotaką! Kviečiame pamatyti pačias įspūdingiausias vestuvines sukneles, kurias pavyko užfiksuoti fotografams!

10+ Įspūdingiausių Apleistų Vietų Žemėje Straipsniai

Nekilnojamas turtas nėra pigus, o pastatyti namą apskritai nėra paprasta, tad kodėl kai kurie pastatai paliekami apleisti ir jiems leidžiama paprasčiausiai sugriūti?

Nesėkmės Virtuvėje: Lūkesčiai Ir Realybė Straipsniai

Mūsų laimei, šie žmonės pakankamai drąsūs, kad pasidalintų savo nesėkmėmis internete ir mus nustebintų. Štai keletas linksmiausių jiems nutikusių „avarijų“!

Kaip Apskaičiuoti Procentus? Straipsniai

Įdomus Ir Neįprastas Būdas Skaičiuoti Tikrai Palengvins Jums Gyvenimą!

„Katė-Slaugė“ Suminkštins Jūsų Širdis Straipsniai

Kačiukui Reidmenui buvo vos dveji mėnesiai, kai jis sunkiai susirgo. Po kurio laiko jį priglaudė veterinarai, ir šis juodas katinėlis tapo jų padėjėja-slauge.

Štai Kodėl Meškėnai Yra Nuostabiausi Gyvūnai Pasaulyje Straipsniai

Meškėnai labai mieli! Visiems patinka meškėnai, net ir tiems, kurie mielai iš jų pasisiūtų stilingą ir šiltą kepurę...

Ar Tai Įmanoma? Berniuko Plaukai Pavirto Varvekliais Straipsniai

Berniukas iš Kinijos tapo interneto sensacija, kai jo nuotraukos, kuriose matosi, kad vaiko plaukai sušalę į ledą, paplito socialiniuose tinkluose.

Nepatikėsit Princesės Šarlotės Panašumu Į Karalienę Elžbietą Vaikystėje Straipsniai

Princesės Šarlotės ir karalienės Elžbietos panašumas užgniaužia kvapą!

Nuotrauka, Kurioje Senelis Šalia Vėžiu Sergančios 5 Metų Anūkės, Sugraudins Iki Ašarų Straipsniai

Seanas Petersonas serga šonine amiotrofine skleroze (motorinių neuronų liga). Jis beveik negali kalbėti, tačiau jo emocijas išduoda ašaros – penkiametė vyro anūkė serga vėžiu.

10 Patarimų Buičiai, Kurių Iki Šiol Nežinojote Straipsniai

Paruošėme keletą naudingų patarimų, kurių dėka palengvinsite savo buitį! Jie jums padės sutaupyti laiko, nebeteks pirkti brangių priemonių, o jūsų namai švytės švara ir skaniai kvepės!

„Apvalių“ Formų Modelis Atkūrė Apsinuoginusių Įžymybių Nuotraukas Straipsniai

Livija Matthews ryžosi įrodyti, kad nestandartinės kūno formos netrukdo būti žaviu modeliu. Norėdama tai įrodyti, ji atkūrė apsinuoginusių įžymybių nuotraukas.

„Žmogaus-Katino“ Nuotraukos Šokiravo Visuomenę Straipsniai

Internete buvo paviešintos nuotraukos, kuriose nufotografuotas gyvūnas, panašus į žmogaus ir katino hibridą.

Lėlės Keno Antrininkas Atskleidė, Kaip Jis Atrodė Prieš 58 Plastines Operacijas Straipsniai

Ir visa tai jam kainavo 588 000 JAV dolerių! Rodrigo teigia, kad plastinės operacijos neturėtų būti tabu, o drastiški išvaizdos pokyčiai turi daugiau privalumų nei minusų.

Prostitutė Pagimdė Ir Po Valandos Grįžo Dirbti Į Gatvę Straipsniai

„Viena moteris pagimdė vaiką, o nepraėjus nė valandai, grįžo darbuotis į gatvę. Štai kokioje beviltiškoje situacijose yra kai kurios moterys“,- žurnalistams sakė policijos pareigūnė.

6 Nerimą Keliantys Požymiai, Kad Jūsų Kepenys Pažeistos Straipsniai

Štai keletas simptomų, rodančių, kad jūsų organizmo „filtro“ funkcijos sutriko. Jei pastebėjote juos, būtinai apsilankykite pas gydytojus!

Vyras Skriejo Automobiliu 235 km/h Greičiu: Policininkus Šokiravo Jo Keleiviai Straipsniai

Jis vairavo juodą „Holden Commodore“ markės automobilį ir daugiau nei du kartus viršijo leistiną greitį. Policija nusprendė, kad persekioti tokiu greičiu skriejantį kelių erelį pavojinga.

Auksaspalvis Retriveris Gavo Dovanų... Šuniuką Straipsniai

Tik pažvelkite, kas nutiko, kai auksaspalvis retriveris vardu Kešas pamatė, ką gavo dovanų…

Žavūs Gyvūnai Juokingose Situacijose. Vaizdelis Prajuokins Iki Ašarų! Straipsniai

Kaip jiems tai pavyko? Koks buvo jų planas? Kaip jiems pavyks iš čia išsikrapštyti?

8 Savybės, Kurios Vyrams Patraukliausios Moteryse Straipsniai

Pažvelkite į savybių sąrašą, kuriame surinkti vyrams patys patraukliausi moterų išvaizdos bruožai.

13 Brolių ir Seserų, Kalintų Jų Tėvų Namuose, Istorija Sukrės Net Stipriausių Nervų Skaitytojus Straipsniai

„Keturi maži vaikai, atsiklaupę ant kelių, vaikščiojo žole. Tai man pasirodė labai keista, nes buvo naktis“,- pasakojo kaimynė, išvydusi vaikus spalį.

Leisdami Šuniui Laižyti Veidą, Kenkiate Savo Sveikatai Straipsniai

Kadangi šunys negali paspausti „patinka“ prie mūsų nuotraukų ar įrašų socialiniuose tinkluose, jie savo prielankumą rodo kitaip. Pavyzdžiui, laižydami šeimininko veidą.

Kanadiečių Pora Priglaudė Mažą Paršelį, Kuris Užaugo Į 300 Kg Sveriančią Kiaulę Straipsniai

Kai kanadiečiai Styvas Dženkinsas ir Derekas Volteris priglaudė Ester, jie manė, kad tai nykštukinis veislinis paršelis.

10 Simptomų, Kurių Negalima Ignoruoti! Straipsniai

Simptomai parodo organizmo sutrikimus, būseną ir ligas. Štai 10 simptomų, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį!